tirsdag 27. juli 2010

7,2 km i Melkedalen ved Ballangen

Det har blitt lite trening i ferien. Mindre enn jeg håpet på. I dag, mandag, ble det en løpetur opp til Elvenes i Melkedalen. Er fortsatt på ferie og nå er vi hos mine foreldre. De siste to ukene har det blitt kun en økt i uka, og det er litt for lite. Burde ihvertfall hatt to. Men har hatt litt vondt i venstre hofte så jeg har tatt det med ro. Tok det med ro i dag, og det gikk greit helt til det gjensto 0,5 km, da kjente jeg det litt igjen. Håper dette forsvinner snart, og at det ikke utvikler seg videre til noe verre. Løypa i dag inneholdt noen ganske drøye bakker. Det ble en bra økt alt i alt. Snittfart: 5.48 min/km, 41minutter.

1 kommentar:

  1. så bra det fungerte fint med hofta mesteparten av turen. tror det er lurt å roe ned litt når du merker vondter..kanskje gjøre noe alternativt? jeg tenker kroppen prøver å si i fra når smertene kommer:)

    Fortsett å nyte sommeren :)

    SvarSlett