tirsdag 24. august 2010

7,4 km Gimle - Hamna - Skattøra

Tirsdag kveld tok jeg turen opp i lysløypa igjen. Kjempefint løpeområde med noen bakker å bryne seg på. Har blitt lei av å bare springe på asfalt. Greit å variere. I dag ble det både stien i skogen og asfalt på slutten. Løp opp bakken på Gimle og forbi lang- og rundvannet før jeg dro innom Hamna. Snudde like før bebyggelsen og var innom Skattøra industriområde. Turen gikk i 5.47-fart. Artig å se at løpingen har gjort noe med formen min. Snittpuls på 162 er en bra forbedring i forhold til formen i vinter. http://connect.garmin.com/activity/46007320

1 kommentar:

  1. Alltid moro å følge løpere, og det er aldri for seint å begynne. Jeg hadde ikke løpt på 30 år pga vonde hofter, men en kiropraktor fikk meg ut i trasèen igjen. Litt oppstartproblemer har jeg hatt, men jeg har vært flink til å drive alternativt når jeg har vært skadet.
    Jeg har ambisjon om en maraton en gang, og Midnight sun marathon i tromsø hadde absolutt vært noe. Vi får se. Lykke til med løpinga!

    SvarSlett