onsdag 24. august 2011

10 km rolig kveldstur

Det ble en rolig kveldsjogg i dag. 5.55 min/km. Hadde med meg mobilen og fiklet litt med radioappen under veis. Kjempefin tur. Følte meg veldig fin i beina. Har hatt noen dager pause, forrige løpetur var på lørdag, 4 dager siden. Liker veldig godt denne løypa som begynner med en nedoverbakke, så noen hundre meter med slake bakker opp og ned, lang slette , så en lengre slak bakke nedover avslutter med slette før jeg snur på 5 km og returnerer samme vei.  Blir god og varm før jeg returnerer og tar oppoverbakkene på returen.
Knipset ett par bilder fra turen og når jeg kom inn døra.


Min kjære Marie hadde lagd en kjernesunn smoothie til meg når jeg kom hjem fra løpeturen.


Her er oppskriften:



1 dl rismelk
2 dl appelsinjuice
2 dadler
1 ts vaniljepulver
20 friske mynteblader
1 banan
150 g dypfryst brokkoli
1 ss linfrøolje
1 måleskje proteinpulver
2 ts spirulinapulver



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar