søndag 7. august 2011

I'm back! Ekstrembakkeløp lørdag 13.august neste..

Nå er det lenge siden jeg har blogget om løpingen, og det har skjedd endel siden sist. Vi har flyttet til fra Tromsø til Nord-Trøndelag i januar. Bor noen få mil utenfor Steinkjer. Nærmere bestemt Malm.Kjøpt et hus oppe i skogen for oss selv. Opprinnelig et gammelt småbruk. Her trives vi veldig bra! Har ikke vært så mye løping som jeg har håpet på, men litt har det blitt. Tidligere målsetning om tre økter i uka har ikke vært oppnådd, men formen er ikke helt i kjelleren heller. Nå har fruen og til og med storebror også begynt med løping. Veldig bra!
Tror jeg må ha vært et godt forbilde. :)
Har summert opp antall løpte km hittil i 2011: 193 km
191 / 31 uker = 6,2 km pr. uke i snitt.
Ikke mye å skryte av, men det er flere uker med null løping.
Men nå er jeg tilbake. Denne uka har vært bra.
Løpetur med topptur på kvelden på mandag. Turen gikk til Prekestolen i Ofoten, Kjerna (bildet). Veldig fin tur med fantastisk utsikt mot lofotveggen, efjorden, Stetind mm. http://media1.origo.no/-/cache/image/1419216_h4b93a5dc3bbd479a6f05_v1277030885_647x.jpeg
Sykkeltur på onsdag og løpetur i går med påfølgende blåbærtur med minstejenta i bæremeis.
Kjenner det litt i beina nå. God følelse ;)
Neste kraftanstrengelse blir ekstrembakkeløpet til Follaheia lørdag 13.august. Skal få kjørt gjennom løypa en gang neste uke. Har aldri vært der før. Det kan bli tøft, men jeg må jo prøve. Ikke så ofte det er løp i så nær avstand. http://idrett.speaker.no/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1132064&CatId=351709

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar