onsdag 5. mai 2010

Intervall, 5 x 4 min - 9,7 km

Det ble en sosial intervalløkt i dag sammen med tre gode venner.
Vi kjørte 5 x 4 min. med ca 2,5 min pause/gange i mellom dragene.
Oppvarming i Workinmarka på ca 20 minutter og ca 10 minutter nedjogging etterpå.
Intervalløktene gikk fra Sjølyst og mot sydspissen av øya.
Bildet er tatt etter treningsøkten da jeg var på vei hjem. Vi ser Skamtinden midt i bildet. Det ble en kjempebra økt for min del. Lå stort sett mellom 4:30 og 5:00 minutt pr kilometer i dragene og fikk sånn sett disponert riktig. Men jeg kjente det siste draget godt, startet vel hardt ut. Det var likevel herlig! Her finner dere mer data om økten: http://connect.garmin.com/activity/32342705

2 kommentarer:

  1. Puh! Denne økten var slitsom! Kjenner det godt i lårene i kveld. Det var faktisk litt deilig å sitte rolig med eksamensforberedelser etterpå. Ny økt neste tirsdag!

    SvarSlett
  2. Ja, det var en bra økt. Vi ser frem til ny trening :)

    SvarSlett